Pengalaman Ngeseks Di Atas Sofa


Nama aku Aiman.. aku dah lama minat dengan kakak kawan aku ni.. nama kawan aku ni, Fahrin.. kalau korang nak tau, kakak Fahrin ni cantik gile.. kulit putih gebu, kulit licin.. kulit muka dia tegang je.. xde pun bintik2 jerawat.. yang paling aku suke, potongan badan dia.. perggggghhhh.. slim n menghairahkan setiap lelaki yang memandang.. payudara dia, besar, tegang, mantap, montok… ape lagi… bak kata orang sekali pandang, berdiri tegak adik dalam seluar tu.. hehehe.. bila aku datang rumah Fahrin ni, aku selalu curi2 pandang kakak dia.. kakak dia ni plak, kalau kat rumah suka pakai seluar pendek yang ketat dengan baju t-shirt putih ketat sehingga macam nak terjojol kuar tetek dia yang besar tu.. cuba korang bayangkan, kalau korang yang tengok?? mesti stim kan?? camtulah juga dengan aku.. cam nak meletup rasa adik aku dalam seluar ni bila tengok kakak si Fahrin ni kat rumah.. sejak dari itu, aku pasang keinginan nak cuba goda kakak Fahrin, sampai aku dapat jelajah seluruh tubuh dia yang mantap dan cantik tu..
biasanya setiap hujung minggu, aku keluar dengan Fahrin lepak2 kat bandar seremban.. entah macam mana satu ari tu, Fahrin ade hal pulak dengan makwe dia nak teman makwe pegi kolej makwe dia kat bangi.. so dia suruh aku tunggu kat rumah dia sebab dia hanya pergi kejab je.. kebetulan, waktu tu pula, mak ayah Fahrin balik kampung kejab melawat atuk Fahrin yang tinggal sorang kat kampung.. aku pun pergi lah ke rumah Fahrin sepertimana yang di janjikan.. sampai je di rumah Fahrin, aku hanya tunggu diluar.. maklumlah.. rasa seganlah pulak nak masuk sebab Fahrin xde kat rumah.. dalam lebih kurang setengah jam aku duduk di luar pagar rumah Fahrin, tiba-tiba, kakak Fahrin keluar buang sampah dengan seluar pendek ketat dan baju singlet putih.. kakak Fahrin menegur aku dan memberitahu Fahrin xde kat rumah, dia pergi bangi.. aku hanya mengangguk dan memberitahu Fahrin suruh aku datang tunggu di rumah.. kakak Fahrin mengangguk.. kakak menjemput aku masuk.. “kat luar panas.. kat dalam boleh minum air”.. kate kakak Fahrin sambil tersenyum.. aku hanya pandang dia dan tersenyum.. dalam pemikiran aku, kakak ni nak bagi aku air dia ke?? hehehehe.. aku tergelak kecil sambil berjalan masuk ke rumah Fahrin..

sampai di dalam rumah, kakak Fahrin menjemput aku duduk dan minta aku tunggu sebentar, nanti dia hidangkan air.. aku pun duduklah kat sofa.. agak lama gak kakak Fahrin di dapur.. aku rasa boring.. aku terpandang satu buku di atas meja yang terbuka.. aku ambil buku tu dan aku belek-belek buku tu.. tajuk buku tu, permata yang hilang.. aku selak-selak setiap muka surat buku tu sehinggalah aku terjumpa satu tajuk yang berkaitan dengan posisi seks.. aku baca bab tu.. tengah-tengah aku syok membaca buku tu, tiba-tiba kakak Fahrin datang tegur aku.. “ha.. tu dah tegak dah tu, camne nak kendurkan tu??”.. aku terperanjat dan terus tutup buku tu.. aku pun x sedar batang aku tegak terpacak masa baca buku tu.. kakak bawa air oren sejuk untuk aku.. aku minta maaf kat kakak sebab baca buku tu tanpa minta izin.. kakak ketawa.. aku pun tersenyum pelik.. “napa kakak ketawa pulak??” kakak masih ketawa.. dia cakap, ” xkan baru baca buku dah tegak macam tiang?? besar pulak tu.. sampai timbul kat seluar..”.. aku hanya diam dan tertunduk malu.. tiba akak bersuara, “boleh akak tengok Aiman punya?? akak tengok konek Aiman cam besar je.. boleh x akak nak tengok?? ” aku terdiam x tau nak cakap ape..

kakak Fahrin bangun duduk kat sebelah aku.. aku terhidu wangian tubuh kakak Fahrin yang menggoda jiwa aku.. x pasal-pasal adik aku tegak semula dalam seluar.. kakak tersenyum dan berkate,”EEHH.. baru duduk kat sebelah, dah tegak semula?? belum pegang lagi ni.. ” aku terdiam x tau nak buat ape.. kakak Fahrin tanpa segan silu maraba batang aku.. ” besar batang Aiman ni.. mesti sedap ni..” aku mengangguk dan tersenyum.. kakak Fahrin menyuruh aku bangun berdiri di depannya.. kakak Fahrin buka seluar aku dan melondehkannya kebawah.. Nah!! terselahlah batang aku yang dah tegak terpacak kat depan kakak Fahrin sebab aku x gemar pakai spender.. kakak Fahrin menggosok-menggosok batang aku sambil berkate, “besar juga batang Aiman ye.. akak suka orang batang besar ni.. akak nak hisab boleh x??”.. aku hanya mengganguk tanda setuju.. sape yang nak menolak kalau perempuan cantik nak hisab batang kite.. betul x?? hehehe.. kakak Fahrin menghisab batang aku perlahan-lahan.. perlahan-lahan kakak mengerakkan kepalanya kedepan ke belakang.. mulut kakak Fahrin terasa panas.. aku mengeliat kesedapan.. sesekali dia menjilat kepala batang aku yang membesar seperti cendawan busut.. yang paling aku rasa sedap bila kakak Fahrin menghisab buah zakar aku dan menjilat bawah buah zakar aku.. perrrrgggg.. sedap betul aku rasa.. lama gak kakak Fahrin hisab batang aku.. sampai lenguh lah aku berdiri.. dah macam orang makan aiskrim pun ade aku tengok akak Fahrin hisab batang aku.. kesedapan tu, x dapat aku nak bayang kan.. makin lama, cara kak Fahrin hisab makin rakus.. makin laju kepala dia bergerak menghisab batang aku.. aku rasa semakin mengilu dan rasa seperti nak terpancut.. ” kak, saya dah nak terkeluar ni”.. akak seperti x menghiraukan kate2 aku, sebaliknya dia makin melajukan pergerakkan kepalanya menghisab batang aku.. aku dah x tertahan.. aku lepaskan juga air mani aku dalam mulut kakak Fahrin.. kakak Fahrin menelan kesemua air mani aku.. macam nak jatuh terduduk aku rasa.. rasa puas gile.. kakak tersenyum melihat aku..” puas x dah pancut??”.. aku senyum mengangguk.. kakak memberitahu aku, batang aku besar, panjang, kuat dan tahan lama.. x macam batang pakwe dia.. kecik, pendek dan cepat pancut.. baru hisab xsampai 5 minit, dah pancut.. aku tersenyum bangga..

aku duduk melutut depan kakak Fahrin.. perlahan-lahan, aku cuba meraba tetek kakak Fahrin yang besar, montok dan mantap yang membonjol di sebalik baju tanpa memakai bra.. kakak Fahrin hanya diam dan tersenyum melihat gelagat aku.. aku ramas perlahan-lahan tetek kakak Fahrin.. sekejab je batang aku dah tegak semula.. dengan lembut kakak memegang batang aku dan menggosoknya pelahan-lahan.. aku cuba menbuka baju kakak Fahrin.. perrggg.. macam buah betik muda.. besar, tegang, mantap dan montok.. aku ramas-ramas tetek kakak Fahrin.. aku tengok puting dia dan semakin menegang keras.. kakak Fahrin menolak kepala aku ke teteknya.. aku jilat keliling tetek dia kiri dan kanan.. selepas itu, aku baringkan kakak di atas sofa.. aku hisab tetek kakak Fahrin dengan rakus.. aku gigit-gigit puting dia.. “”aaarrrrggggghhhhh!!!”" kakak Fahrin terjerit kecil.. aku bangun dan menanggalkan seluar pendek ketat kakak Fahrin.. rupa-rupanya kakak Fahrin pun x pakai sperder.. kakak Fahrin dah terlanjang bulat di depan aku.. sekujur tubuh yang seksi, gebu dan cantik yang aku idam-idamkan selamani dah ade di depan aku.. aku membuka baju aku.. dengan perlahan-lahan aku menindih kakak Fahrin dan mencium mulutnya.. kakak Fahrin menyambut ciuman aku dengan lemah lembut..

kami bermain lidah.. aku menghisab lidah dan bibir kakak Fahrin.. dari bibir, aku tukar mencium pipinya dan terus turun mencium leher kakak Fahrin.. aku gigit dan cuba hisab-hisab di leher kakak.. tiba-tiba kakak bersuara, ” Aiman.. jangan buat love bit.. nanti kantoi pulak..” aku hanya diam dan terus menjilat leher kakak.. aku turun mencium dada dan terus menghisab tetek kakak.. aku hisab dan gigit-gigit tetek kakak puas2.. merah2 lah sekeliling tetek dia.. dah puas hisab tetek kakak Fahrin, aku jilat perut dia dan terus turun ke celah kelengkang dia.. kakak membuka luas-luas kelengkangnya.. aku cuba gentel-gentel biji kakak.. “aaaarrrggghhhh.. sedap Aiman..”" aku tersenyum.. aku turunkan muka aku ke pantat kakak dan terus menjilat puas-puas.. akak mengerang kesedapan.. aku masukkan jari aku dalam lubang pantat kakak Fahrin dan menggosok-gosok sambil mencari G-Spot dia.. cara ni sebenarnya aku terbaca dalam buku tadi.. hehehe.. sambil-sambil tu, aku menghisab dan menjilat biji dia.. “aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!! sedapnya Aiman.. sedap sangat.. aarrrgghhh… aarrgghhh… ” akak mengerang kesedapan.. aku pun ape lagi, makin rakuslah menghisab biji dia dan menjolok-jolokkan jari aku dalam pantat dia.. akak menjerit semakin kuat..”aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh!!!!… aaaaaaarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh!!!!!……” akak meramas2 kepala aku sampai aku rasa cam nak tercabut je kulit kepala aku.. aku x hiraukan jeritan kak Fahrin.. aku jilat puas-puas sambil jari aku masih lagi menjolok pantat dia.. aku dapat rasakan nafas kakak Fahrin makin laju dan makin kencang.. “Aiman.. akak x tahan dah ni.. akak x boleh tahan.. rasa nak terkeluar ni..” aku maikn rakus menjilat biji dia.. tiba-tiba akak menjerit..”aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhh!!”.. terpancut kuar air kepuasan dia.. macam air pancut.. first time aku tengok.. basah muka aku.. aku tersenyum tengok kakak.. matanya kuyu.. dia terkulai kepuasan.. tapi batang aku masih tegak..

aku kangkangkan lagi kakak, perlahan-lahan aku masukkan batang aku dalam pantat kakak Fahrin.. “aaarrrrrgggghhhh!!!.. sakit Aiman.. besar sangat ko punya.. perlahan-lahan Aiman..”.. aku tersenyum.. aku tolak perlahan-lahan batang aku masuk sedikit demi sedikit kedalam lubang faraj kakak Fahrin.. ketat gile.. macam orang x pernah buat.. bila dah masuk setengah batang aku, aku terus tujah kuat masukkan habis batang aku dalam faraj yang sempit tu.. “aaaarrrrrggggghhhhh!!!… akak menjerit kesakitan.. aku releks dulu sambil mencium mulut dan leher kakak Fahrin.. nafas kakak Fahrin dah mula turun naik..”cepatlah Aiman.. enjutlah.. akak x sabar nak rasa kehebatan batang Aiman..”.. aku tersenyum.. aku goyang perlahan-lahan bontot aku.. “aaarrrrrgggghhhh.. sedap Aiman.. batang Aiman memang sedap.. lagi Aiman.. laju lagi Aiman..”.. aku pun malajukan dayungan aku sambil mencium leher dan mulut kakak.. “aaarrrrrgggghhh… aaaarrrrggghhh… aaaarrrgggghhhh.. sedapnya Aiman.. akak x tahan.. akak x kuat Aiman.. nak terkuar lagi ni… aaaaaaaarrrrrrrgggghhhh!!!!.. akak klimak sekali lagi.. aku masih teruskan dayungan aku.. bila rasa penat, aku bangunkan kakak dalam posisi duduk di atas riba aku.. dengan cara ni, akak mengerang lebih kuat.. aku hisab tetek kakak sambil aku membantu dia mengenjutkan punggungnya.. “aaaaarrrrrgggghhh.. aaarrrggghhhh… aaarrrgggghhhh.. sedap Aiman.. sedapnya batang Aiman.. ” aku goyangkan laju2 pungung aku dan punggung akak.. akak mengerang semakin kuat.. aaaaarrrrgggghhhh… lagi Aiman.. lagi… laju lagi…” .. mendengar kate2 tu, aku terus membaringkan semula kakak dan menggoyangkan laju-laju punggung aku.. akak menjerit kuat.. “aaaaaarrrrgggghhhh… sedapnya Aiman.., pancut dalam ye Aiman.. jangan tarik kuar..”.. akak cam tau je aku dah rasa cam nak terpancut.. aku lajukan lagi dayungan aku.. akak menjerit lagi.. “zzzzaaaaaiiinnnn!!!akak nak kuar lagi.. laju lagi Aiman..”" aku pun menjawab.. ” saya pun rasa nak pancut kak..”..”pancut dalam Aiman.. akak dah nak terkuar ni.. aaarrrrrhhhgggggg!!!..” akak klimaks sekali lagi.. xlama lepas tu pun aku klimaks.. banyak gak air mani aku tumpah dalam pantat kakak Fahrin.. aku jatuh terlentok atas dada kakak.. “terima kasih ye Aiman.. kakak puas sangat.. batang Aiman besar, panjang, kuat.. memang best.. akak puas.. x pernah rasa puas camni masa main dengan pakwe akak.. nanti ade masa kita main lagi.. k.. jom bangun mandi sebelum Fahrin balik.. kami mandi sama.. masa mandi, aku hisab puas-puas tetek kakak..

setengah jam selepas kami siap mandi, Fahrin pun sampai kat rumah.. ade juga Fahrin tegur, “napa basah sofa ni kak??”.. aku jawab, ” aku tertumpahkan air tadi.. nak ambik majalah bawah meja, tersinggul jag air.. tertumpah kene kat atas sofa..”.. Fahrin menganguk dan tersenyum.. aku dan kakak hanya tersenyum.. sejak dari itu, aku selalu juga jumpa kakak di hotel tempat kakak bekerja.. orang check out, aku n kakak pula tukang sambung checkin free.. hehehehehe… kalau korang nak tau, sekarang kakak tu dah jadi isteri aku.. so hari2 lah aku dapat tubuh dia.. pagi petang siang dan malam.. hehehehe.
Judul: Pengalaman Ngeseks Di Atas Sofa
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh Rina Geg
DOWNLOAD BOKEP INDONESIA
DOWNLOAD BOKEP INDONESIA

Artikel Terkait Lainnya :



Belum ada komentar untuk "Pengalaman Ngeseks Di Atas Sofa"

Poskan Komentar

Google+ Followers